Prečo niekedy terminál zamietne transakciu?
20.10.2023 (11:30)Zamietnutie transakcie znamená, že platba nebola uskutočnená a môže nastať z týchto dôvodov:
- Chyba spojenia terminálu so sieťou: Terminál nemohol nadviazať spojenie s autorizačnou centrálou.
- Expirovaná karta: Platnosť platobnej karty vypršala a teda kartou nie je možné zaplatiť.
- Prekročený limit: Suma, ktorú chce držiteľ karty zaplatiť je vyššia ako jeho povolený limit.
- Nedostatočný disponibilný zostatok: Držiteľ karty nemá dostatok financií na účte.
- Obmedzenie disponovať kartou: Držiteľ karty má zakázané všetky operácie platobnou kartou.
- Nesprávne zadaný PIN kód: Držiteľ platobnej karty zadal nesprávny PIN.
- Blokácia karty: Držiteľ karty má zákaz vykonávať všetky operácie platobnou kartou z dôvodu, že bola nahlásená jej strata, odcudzenie alebo sfalšovanie.
- Zamietnuté vydavateľom prístupového nástroja: Transakcia bola zamietnutá vydavateľom karty bez bližšie určeného dôvodu.
Tweet